duminică, 5 august 2012

Once upon a time

Venită de la mare ( cu pielea cât de cât altă culoare ), m-am hotărât să scriu odată pe blog. Mă tot ţin să fac asta de câteva luni bune, dar lenea îmi stă mereu în cale. Nu s-au întâmplat prea multe chestii notabile, doar obişnuitele chicoteli absolut idioate dar atât de speciale pentru noi, cu Andreea, sau plimbările pe plajă sau chiar şi prin Bucureştiul ăsta jegos. Until now, am avut o vară foarte tare. :)
Urmează să plec pe 17 în Belgia, până pe 26, dar o să stau trei zile şi în Amsterdam. I may say that I`m pretty excited, that I have to buy so many thiiings. Yap, I definitely am a huge shopaholic - but this isn`t such a bad thing... right ?
Ca să se înţeleagă de ce postul meu e atât de scurt, acesta este doar un post în care pur şi simplu anunţ că I`m back, bitches. Cum ar spune Georgina, You can tell Jesus that the bitch is back. 
Asta, aşa, ca o constatare, tot nu i-am spus. Sunt o idioată. De fapt, nu. Nu merită. :)

Apropo, ăsta e primul post de când sunt boboacă în Caragiale. <3


( this song is stuck in my head T.T )

Real Mrs. Payne

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu